Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-28 10:54:41
On 04/28/2011 10:44 AM, Tomas wrote:

> O nebijai, kad tavo žmona pamačius tavo pastatytą namą sakys - nu ir nx
> CodeCai, pats ir gyvenk savo bunkery ...?

tai cia toks shukis ne naujiena. o tu nebijai kad tavoji susirauksles
anksciau laiko tavo apartamentus bekuopdama? as pvz puikiai ant saves
pajutau ka reiskia sutvarkyti papildomus 30kv.m persikelus is vieno buto
i kita. tai cia tik 30kv! isvis nesuprantu, kam seimai reikalingas
didesnis namas kaip 80-100kv. nes jis tampa nasta, o ne dziaugsmu.
nzn kaip kiti, as namo privalumus pries buta tai matau nuosavam kieme,
kaimynu nebuvime ir t.t. o kam ploto trigubai ar keturgubai (nu daro po
200-300kv.)? 100kv normaliai isplanavus (ne tik viduj bet ir isorej,
skype) viskam vietos per akis, prieziura dar proto ribose, ekonomiskas.
daugiau - nenoreciau nei uz ka.