Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-29 16:35:16
On 04/29/2011 04:24 PM, Tomas wrote:

> Juokai juokais, bet man tualete turi būti vėsu (nors ten skaitau ir
> praleidžiu nemažai laiko).
> Su siaubu prisimenu tarybinių daugiabučių šikanus kuriuos žiemą vasarą
> kaitina gyvatuko vamzdynai. Brrr ...

pomegis keistas, o tarybiniai sikanai tai kaip tik salti, nes
dazniausiai gyvatukas vonioj, plysiai visur ir pan. kur atrenovuota
kazkiek, tai jau daznai ir grindys nuo to pacio gyvatuko syla ir pan.
man tai nepatinka kai kojos sala arba sikna prie lanko :)
vonioj gera kai temperatura tarp 25 ir 30.