Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Sail
Data: 2011-04-28 11:04:22
Nu tai kiekvienam savo.

O neikerti, kad va sedziu namie ziema nakti be sviesos prie zidinio, paimu
cerka konjako, ir ziuriu i menesiena apsviesta uzsalusi ezera. Namie +15
lauke -15. Kojos ants stalo, ramybe...
Man - zajabys, daugiau nieko ir nereikia iki laimes.

Mes tarsi ne apie telika, o apie langus pradejom, kam ju reikia. Tai va
bandau paaiskint kam. Fiureriui ir bunkery po zeme nirvana buvo, ir be
televizoriaus.