Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Arj
Data: 2011-04-26 18:19:49
1)  kur saure pietus?
2) ar tikrai reikia 2vnt "sanitariniu mazgu"? (turek omenyj kad jie kainuoja).
Be to, jei nori pasyvaus namo - vonia/tulika gali daryti namo centre arba be langu - silumos nuostoliu isvengsi.
Ventiliacija butina.
3) patekimas i 2 auksta/palepe?
4) manyciau miegamasis - didelis, rubine - galetu buti ir didesne. Arba padaryti 2vnt;
Plius rubinei langas saip kaip irgi nelabai reikalingas.
5) darbo kambariuka projektuociau su galimybe ji panaudoti kaip "miegamaji" pvz uosvei pagyventi :)
(ta prasme kad tilptu ir butu lova+stalas+spinta/lentyna)
6) skalbykla projektuociau kur nors arciau rubines ar "privacioj" erdvej (man patinka planavimas, kai dalis yra "viesa",
t,y, sveciams etc, siuo atveju butu visos patalpos is apatinio kolidoriaus-tamburo, dalis privacios erdves (siuo atveju
patalpos is virsutinio tamburo - t.y jei pvz kas seimoj prisikviecia sveciu, tada kiti nenorintys/negalintis "tusintis"
gali tiesiog gyventi savo gyvenima be trukdziu - pvz nueiti i tulika su pizama ir panasiai)
7) katiline/technines patalpos - numatyta?