Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Sail
Data: 2011-04-29 15:53:47
Na tai žinoma, kiekvienas sau ponas, ir teisingai, kad klausiat kitų
patarimo. Bent jau minčių apmąstymui gaunasi.
Šiaip koridorius tai patalpa be langų, tai jo šildymas minimalius nuostolius
turi. Dėl šildymo, tai kaina susiveda į statybų darbų kokybę, o ne plotą.
Pigiau šildyt didesnį, bet gerai pastatytą.

Aišku mano kuklia nuomone tai koridorių jungt su svetaine tai briedas
visiškas, ypač kai priežastis - taupumas.

Pasižiurėkim tokiom akim į planą: įeinam pro duris - koridorius, einam
toliau - svetainė, einam dar toliau - tas pats koridorius. Realiai, tai
vienas koridrius su išplatėjimu per vidurį ir vieta maistui ruošti.

Tada ir garažas nereikalingas, kiek ten būni.