Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Tomas
Data: 2011-04-27 10:21:47
On Tue, 26 Apr 2011 22:56:48 +0300, Dizzy <dizzy@toyota.com> wrote:

> 1a name man neduoda ramybės vienas klausimas, ar reikalingas praktiškai
> antras dušas? Ar galimi "kamščiai" 4 asmenų šeimoje  praustis (kai visi
> varo į kelionę ar po kelionės ir nori greitai nusiprausti) ir pan. ar
> koks savaitgalis ir pan. Vienas nori vonioje pagulėti 2h, kitas į
> dušą... dėl tuliko nešneku. Jau 1.5k bute reikia turėti bent atskirą
> patalpą.
> Ar gal palikti jam vietą, bet neįrenginėti ir žiūrėti pagal gyvenimo
> aplinkybes? Reikės- padarysiu?

Aš tai daryčiau. Mano požiūris toks - didysis vonios kambarys skirtas
šeimos nariams, svetimi į jį neleidžiami.
Mažasis su dušu - ne toks "sterilus". Ten išgėręs svečias gali primyžti
ant krašto, duše prausiasi šuo, uošvienė ar pats grįžęs po dienos
krapštymosi garaže/ūkyje.

Iš tiesų su susidomėjimu seku šitą diskusiją, nes mano paties planuose
kažko panašaus statyba. Tik tikiuosi su panašia programa (be garažo)
tilpti į ~100m².

t.