Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Dizzy
Data: 2011-04-27 20:07:59
pasiūlymai?
Įrengti pertvarą per vidurį kambario padarant koridorių ir pertvara atskirti
virtuvę?

"Sail"  wrote in message news:ip8ah0$dfu$1@trimpas.omnitel.net...

Aš irgi autostrados nedaryčiau per pagrindinį kambarį. Realiai tada tai tada
gaunasi ne kambarys, o elementarus dyyydelis koridorius su televizorium ir
virtuve.
Jei vaikų neturėsi ir valgyt negaminsi, nu tai tada dar gerai.

Tokiam išplanavime bent jau aš televizoriaus negalėčiau pažiūrėt beveik
niekada. Ūžtų gartraukis amžinai, vaikai bėgiotų ten-atgal, o aš turėčiau
sėdėt vidury kambario kaip bybis eketėj ir bandyt išgirst, ką TV sako. Nu
toč v toč geležinkelio stoties laukiamoji salė.

Ką 100 proc daryčiau, tai langą garaže iš pietų pusės. O pasidaryt belangę
ir šviesą vidury dienos degint, kažkaip ne fengšui, o ir saulė prišildys,
nes garaže tai amžinai šalta būna.

Tarp kitko, kai vaikų yra 2 ir daugiau, tai "šeimai leisti 80 proc laiko
vienam kambary" yra tolygu lengvo režimo kalėjimui. Vaikų kambarys yra
atskirai, ten visas erzelis ir turi būti.