Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Sail
Data: 2011-04-29 13:37:49
Mielai atiduočiau dabar tavo minimą sumą,  jei tik būtų galimybė atsikratyti
savo padarytų klaidų per statybas (garso izoliacijos tarp aukštų nepaisyta
buvo). Bet šaukštai po pietų, traukinys išvykęs.

Jei žmogus ruošiasi statytis turbo žinidius, reiškia pinigų neskaičiuoja,
arba nesupranta, ką daro, arba (geriausiu atveju), darys tai savo rankom.
Tikrai protingiau išleistų juos papildomam koridoriui.

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vuo10iqxtskzlc@tomas...
On Fri, 29 Apr 2011 12:54:57 +0300, Sail <sail_windsurfing@yahoo.com>
wrote:

> Nueik ? kokius senus r?mus, tipo ermita?as ar pana?iai. Senov?j visus
> kambarius darydavo pereinamus, tad "nenaudingo" ploto nebuvo visai. Man
> tai
> klaiku.
>
> Koridorius tai labai naudingas plotas, jis teikia galimybæ tur?ti
> privatum?
> atskiruose kambariuose.
>
> Be to, tau k?, u? plot? pinigus mok?ti reikia? Koridorius valgyt nepra?o,
> statai didesnæ trob? ir jie kuo puikiausiai ?telpa. Pastatyt ma?? trob?,
> ir
> [...]

10m² papildomo ploto įvertinus paskolų procentus nesunkiai virsta
keliasdešimčia tūkstančių Lt.