Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-28 09:36:45
On 04/27/2011 10:22 AM, Tomas wrote:

> Aš tai daryčiau. Mano požiūris toks - didysis vonios kambarys skirtas
> šeimos nariams, svetimi į jį neleidžiami.
> Mažasis su dušu - ne toks "sterilus". Ten išgėręs svečias gali primyžti
> ant krašto, duše prausiasi šuo, uošvienė ar pats grįžęs po dienos
> krapštymosi garaže/ūkyje.

nesutinku. jei turi vaiku, tai labai greit uzpypins ten ta ssteriluma
palaikyt, plius tu jie vistiek eis ten kur nores, nebent laikysi uzrakinta.
as sitoj vietoj daryciau kitaip - normalu viena san mazga su elementaria
lengva atitvara, kad vienam prausiantis, kitas galetu i wc uzeiti. N
metu taip gyventa ir viska ok, pasiteisina. apie eiles tai galvot reiktu
jei seimoj >5 zmoniu.
p.s. zinau kad langai vonioj ir virtuvej madoj, bet IMHO tai toks
marazmas, periodiskai tenka pagyventi panasaus isplanavimo name ir man
tai ziauriai nepatinka.