Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Dizzy
Data: 2011-04-26 18:23:35
sanmazgas kaip atsarginis, jei pirmas būtų užimtas. Viršutinius rūbus dėtum
į spintą tambūre. Na, o kostiumą- normalu rūbinėje ar miegamajame spintoje
palikti. Dėl skalbyklos ir ūkinės sujungimo reikės kalbėti su architektu.
Spėju dėl skirtingos "švaros" patalpų, bus nerekomenduojama. Norint
ergonomiškiau, tektų plotą didinti ir garažo atsisakyti iš vis. Bet tada
koridoriai užims 20m2.
Sunku suderinti, kai per centrą atraminė siena turi eiti....

"minde"  wrote in message news:ip6n4s$t1r$1@trimpas.omnitel.net...

na pirmam as irgi nedalyvavau.
kiek suprantu, tai norint nusirengt, reik per visa troba skersai topint?
mazesnysis san. mazgas pasiekiamas geriau tik nuo lauko duru, tai kam jo is
vis reik? gal geriau jo saskaita isdidint iejima, ir tarkim padaryt kokia
sienine spinta...
skalbykla sandeliukas toli nuo rubines (drabuzelius tampyt reiks juk pirmyn
atgal...)
jei skalbykla sujungt su ukine patalpa (duris palikt abejas) tai gautum
didesne patalpa, o ne 2 kisenes po 5m2
vienzo mano akim kazkaip neergonomiska tavo trobele...