Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-28 10:17:29
On 04/26/2011 06:19 PM, Arj wrote:
> 1)  kur saure pietus?
> 2) ar tikrai reikia 2vnt "sanitariniu mazgu"? (turek omenyj kad jie kainuoja).
> Be to, jei nori pasyvaus namo - vonia/tulika gali daryti namo centre arba be langu - silumos nuostoliu isvengsi.
> Ventiliacija butina.
> 3) patekimas i 2 auksta/palepe?
> 4) manyciau miegamasis - didelis, rubine - galetu buti ir didesne. Arba padaryti 2vnt;

pritariu. miegamasis mano manymu turi buti nedidelis. 10kv per akis.
siam plane miegamaji daryciau kambario 1 vietoje. darbo kambarys turetu
buti didelis. as numatyciau ji kaip bendra seimos darbo kambary - ir
vaikam kokiais tepliasniais darbais uzsiimti, ir zmonai mini siuvykla
isirengti, ir vyrui minimaliai pameistrauti. ar ten statyt kompa ar ne
jau kitas klausimas. jei seimoj nera minetu pomegiu/poreikiu, tada isvis
tas darbo kambarys nereikalingas. zodziu didesni kambari skirciau vaikui
ir ir darbui, mazesni - miegui.