Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Sail
Data: 2011-04-30 11:15:14
Ta va mąstymas pas mus iš esmės kitoks. Aš irgi laikraščių šikane neskaitau,
taigi užtrunku neilgai.

Bet kadangi prisėst kartą į dieną tenka, tai kartą į dieną pagalvotum: "ot
zb, kad nepatingėjau toki padaryt. Kaifas visgi, nors ir smulkmena". Va
tokios smulkmenos ir džiugina gyvenime.
Prisidariau garaže rozečių ir lempų papildomai, čia paskutinį vakarą prieš
tinkuojant, jau po darbo dienos. Tai jau 10 metų vis pasidžiaugiu, kad
nepatingėjau. Patogu dabar , o vos neišsidūriau.

O kai nepadarai ko nors, tai amžinai akis bado ir galvoji - "ot blet durnas
buvau, galėjau gi".

Jei būčiau padaręs koridorių einantį per svetainę, iš viso dabar nežinočiau
iš gėdos kur dėtis. Nu bet Kadafis palapinėj gyvena, ir nepradėsim gi jam
brukti savo gyvenimo būdo, kad name tipo geriau.