Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Dizzy
Data: 2011-04-26 22:50:38
autostrados neišvengsi, arba turėsi daryti kilometrinius koridorius, kurie
nėra naudinga patalpa ir užims ploto kaip dar 1.5 kambario. Kitas dalykas,
manau,kad 80 proc laiko šeima leis šiame kombaryje (be miego), todėl jis
turi būti kaip autostrada.
langą rūbinėje išmesim, ne problema. Mažiau langų, daugiau šilumos :)

"Maumas"  wrote in message news:ip74ft$eb4$1@trimpas.omnitel.net...

Kas man nepatiktų tokiame plane, tai kad kelias į visas patalpas eina per
gyvenamąjį kambarį, praktiškai gausis autostrada. Iškart sakau, kad nežinau
kokios galimybės tai pakeisti, bet man nepatiktų. Ir dar šilumą leidžiantis
langas rūbinėje, kurioje užtrukčiau 10 minučių per dieną. Pagal mane geriau
jau antras langas kambaryje Nr.1, jei būtinai reikia dviejų.