Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-28 10:34:01
On 04/28/2011 10:26 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Jo - dar galima 2x2 miegamaji padaryt - irgi uzteks.

2x2 tai WC. miegamajam 10kv optimalus komfortiskas plotas. ar ten tau
reikia aplink lova 3 metru stadiono kazkokiai procesijai ratu vaiksciot?
beje, projektuojant ir statant dazniausiai pamirstama apie tai, kad visa
plota ir visus uzkaborius dar reiks ir valyt bei tvarkyt.

> Ir nezinau kaip projekto autorius, bet ash darbo kambari biski kitaip
> isivaizduoju - kokie nx ten vaikai ir boba su siuvimo mashina?
> Priesingai - iejimas grieztai draudziamas, pieniokas shiknoin be
> ispejimo visiems, iskaitant shuni ir papugele. Normalus darbo stalas,
> patogi vieta atsisest prie stalo ir issidrebt, lentyna knygoms ir
> dokumentams - viskas.

viens niuansas - skirtingi zmones darba skirtingai isivaizduoja.