Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Sail
Data: 2011-04-29 12:55:00
Nueik į kokius senus rūmus, tipo ermitažas ar panašiai. Senovėj visus
kambarius darydavo pereinamus, tad "nenaudingo" ploto nebuvo visai. Man tai
klaiku.

Koridorius tai labai naudingas plotas, jis teikia galimybę turėti privatumą
atskiruose kambariuose.

Be to, tau ką, už plotą pinigus mokėti reikia? Koridorius valgyt neprašo,
statai didesnę trobą ir jie kuo puikiausiai įtelpa. Pastatyt mažą trobą, ir
padaryt pereinamus kambarius taupant plotą, tai logikos nematau visiškai.
Kai renovuoji esamą statybą, tada kitas reikalas, o statant nuo nulio ir dar
sau, galima gi daryt normaliai.