Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Arj
Data: 2011-04-28 10:05:27
saip senuose zirmunu namuose/chrusciofkese yra toks neblogas kontrukcinis sprendimas kaip mazas langas palubej i vidu :)
Ta prasme i vonia kazkiek patenka naturalios sviesos, bet ne is lauko, o is virtuves.

Is vienos puses gerai - jei dingsta elektra gali baigti maudytis prieblandoj.
ale kiek pastebejau, tai didele dalis zmoniu tuos langelius panaikino, jei remonta dare :)