Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Sail
Data: 2011-04-28 10:50:00
Nesakyk nesakyk, vaizdas gyvenimo kokybei daug ką reiškia.

Buvo namas prie ežero su kaimiškais mažais langais - šūdas būnant viduj,
noris į lauką bėgt kuo greičiau.
O dabar padariau didelius langus su vaizdu į ežerą, ir daug maloniau ten
nuvažiuot. Kartais sėdi ant sofos, geri arbatą ir tiesiog žiūri pro langą.
Ir šviesu patapo.