Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Bangis
Data: 2011-04-30 18:18:54
On 2011.04.26 17:39, Dizzy wrote:
> Ačiū, už visas išsakytas nuomones. Perpaišiau greitai planelį. Jūsų
> komentarams v2. Čia tokia greita juodraštinė versija, iki galo
> išdirbinėtų tikras architektas :)

1. teliko ziema neziuresi - panelis tiesiai i saule
2. Ukines patalpos durys i miegamuosius, skias visa shlamsta (svaru ir
nelabai), kad ir koks jis butu aprodysi visam namui ir tik po to ji
uzraugsi ukiniam, originalu. As gal bent jau vietomis skalbykla su
ukiniu apkeisciau.
3. Virtuves darbine zona atsukta tiesiai i poilsio zona, tipo sedi -
geri alu, o zmonike p*$asi prie puodu? arba po geros vakarienes megstat
paziureti i indu kalna, kurio sutvarkyti rankos dar nekyla?
4. Del terasos vakaruose jau anksciau ishsisakiau.

P.S. Kazkaip siulau gal visgi pas architekta nueit, viena ar kita, gal
kokiu nors praktisku patarimu duos. Nes man toks ispudis, kad tu
sudestai savo garaza + iejima ir virtuve, o paskui galvoji kur padet
visa kita..