Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-29 16:08:31
Nu tai shildoma ishvis nesamone. Tau kas ten - defekacijos centras ar
skaitykla. Shiko seneliai ant lauko ir mes ne blogesni. Jau nekalbant, kad
ir efimogizmai naudojami kalboje nurodo, kaip turetu buti projektuojama.
Senoliai sakydavo - "einu laukan". O dabar ka darom? Ypac prie visu
ortraukiu, rekuperatoriu ir pan. XXIa. isradimu. Kuo mes kvepuojam?
Nuodas!!!

"Sail"  wrote in message news:iped0f$6ou$1@trimpas.omnitel.net...

Točnai. Aš kaime pasisiot visada į lauką ant pievelės nueinu, bo lauko
tualetas tip? "sortir" man nepatinka, o namo viduj tuliko nėra.
Ir ką - nenumiriau dėl to, ir pievelė irgi.

Dar viena šildoma patalpa name mažiau!