Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Dizzy
Data: 2011-04-29 15:34:09
Sail Wrote:

> Mielai atiduoiau dabar tavo minim sum,  jei tik bt galimyb atsikratyti
> savo padaryt klaid per statybas (garso izoliacijos tarp aukt nepaisyta
> buvo). Bet auktai po piet, traukinys ivyks.
>
> Jei mogus ruoiasi statytis turbo inidius, reikia pinig neskaiiuoja,
> arba nesupranta, k daro, arba (geriausiu atveju), darys tai savo rankom.
> Tikrai protingiau ileist juos papildomam koridoriui.

deja, bet mano nuomon prieinga ir koridoriai/aerodromai man nereikalingi. Patalpa, kurioje bni labai retai, o ildyti reiks. Kaip ir nesuprantu moni, kurie darosi vonias 30m2, kuriose galima okius daryti. Gal bt klystu ir po to labai gailsiuosi, o gal labai diaugsiuosi nepadars klaidos. Bet iuo metu nematau joki svari kontraargument, daryti ilgus ir plaiu koridorius atimant plot i gyvenamo kambario ar miegamj.
---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/