Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Maumas
Data: 2011-04-26 21:55:57
Kas man nepatiktų tokiame plane, tai kad kelias į visas patalpas eina per
gyvenamąjį kambarį, praktiškai gausis autostrada. Iškart sakau, kad nežinau
kokios galimybės tai pakeisti, bet man nepatiktų. Ir dar šilumą leidžiantis
langas rūbinėje, kurioje užtrukčiau 10 minučių per dieną. Pagal mane geriau
jau antras langas kambaryje Nr.1, jei būtinai reikia dviejų.