Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-07 19:26:41
Tai tas ir yra - jei kas nors už tai, kad užsidujini įteiktų 4-5kEur vertės
banknotų pluoštą, tai gali atrodyt pakankamai patrauklu. Bet jei nuperkama
mašina ir į ją papildomai investuojami keli šimtai Eur į dujinę įrangą, su
paskaičiavimu, kad ji po 2-3 metų "atsipirks", o paskui pradės "nešt" navarą
po 40Eur/mėn... Ai gi dar būna fokusininkų, katrie dują lizingu pasistato, o
paskui sutaupytą ant kuro kapeiką kip palūkanas moka :-) Galų gale jei jau
tai daroma iš taupumo, bo babkių nėr, tai čia dar ir loterija gaunasi -
sukulsi grabelį po 2 metų ir pesda, papildomus nuostolius skaičiuosi, o ne
pelną...

Nu bet kiekvienam savo, manęs visai nevilioja tokia praturtėjimo schema :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i