Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Zhiniukas
Data: 2017-09-05 10:28:10
Nu mano žmonai kelis kartus buvo užsikišęs dpf. Visi siūlė mest nx. Bet
užteko abu kartus sutvarkyt oro padavimo žarną po turbos ir viskas
susitvarkė.
Tiesa, dpf regeneruot kompas nebeleido, bet įpylus dpf klynerio į baką ir
pravažiavus trečiu bėgiu iki Vievio nuo Vilniaus viskas prasivalė.
Beje ir užsikišus filtrui mašina važiavo. Iki artimiausio serviso tikrai
galima savo eiga davžiuot.

Žiūrėk į dpf, kaip į variklio gedimo indikatorių, o ne jo gedimo priežastį,
bus paprasčiau :)