Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 16:29:30
Kaip jau rašiau ne kartą ir ne du - šneka ėjo apie 10m senumo mašinas, kurių
kainos yra sulyginamos (vienas kitas kEur jokio esminio skirtumo mano
kišenei nesudaro).
Jei jau bandom link asmeniškumų, tai kaip supratau eksploatuoji seną
uždujintą troikę - tai tau net ir 10m  senumo Corolla link premiumo traukt
turėtų, po kopūstinio lavono (nu kuris kažkada tikriausiai irgi tavo sąmonėj
premiumu buvo, tik ties ta vieta viskas ir užstrigo)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i