Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 15:45:39
Tai aš jau rašiau praėjusioj temoj - ir šuo kariamas pripranta. Jei 20m su
bele kokiu viedru pasivažinėsi, tai bet kuri mašina pagaminta pagal kiek
kitokią filosofiją atrodys nekaip.

Toliau. Jei persėsi iš tikro, kad ir seno, premiumo, biudžetinis viedras, be
abejo, atrodys poliūdniai, kiek pamenu, tai aš nieko į priešingą pusę ir
nebandžiau niekada teigt

Su X5, kaip jau rašiau, šiek tiek važinėjau, noro perlipinėt per save
neatsirado. Ir ta pati žmonos CR-V man kelia kaip minimum nei kiek ne
prastesnes emocijas, taip kad mano logika paprasta - CR-V ne premiumas, X5
irgi ne. Beje, kainos kritimas rodo, kad nereikia ir 20m, jau po 10m ten iš
to premiumiškumo, sąlygoto pagrinde BMW imidžu piliečių akyse, lieka tik
migloti prisiminimai.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i