Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 18:08:21
Vat dėl šitų 3 dalykų aš galiu be menkiausių užuominų į trolinimus ar
sarkazmus atsakyt.

Su automatu važinėjau labai nemažai, žmona jau turbūt apie 15 metų tik
automatus vairuoja - patogu, faina, ypač mieste, bet ne mano charakteriui ir
supratimui, kas yra vairavimas.
CC - nesigilinau kaip pas vokiečius, bet ant visų turėtų japonamat jau nuo
praėjusio šimtmečio yra toks daiktas. Smalsu buvo išbandyt kaip kas vyksta
kai valdymo knopkes spaudinėji. Bet neprilipo. Vėlgi, matyt natūra tokia,
prie vairo kažką susijusio su vairavimu veikt noriu (ir man tai patrinka), o
ne švilpaut ir tikėtis, kad užmigt neleis raudonas skydelio apšvietimas ar
visokie lane assistai. Plius ir nematau jokių problemų ir diskomforto
pastovų greitį palaikyt pedalo pagalba.
Telikas. Buvau kažkada jaunas, buvo mašinoj aparatūra tokia ne visai
vaikiška, buvo ir telikas (nu taip, vaizdelio ekrane kokybė sutinku, iš
principo liūdna buvo, kai prisimenu :-), bet pagal tuos laikus viskas buvo
gerai). Kai pirkau tą numylėtą V6 Galantą buvo mintis pasidaryt viską dar
geriau, bet suabejojau ar to noriu ir apsiribojau tik padoriu mageliu (ir
tikrai ne dėl finansų).

Tiesiog, kaip jau minėjau, vairavimas, nepriklausomai nuo to, kad dabar
nuvažiuoju paprastai iki 10km per dieną (bet išimčių pasitaiko :-)), man
patinka, ir tam man reikia elementaraus aiškiai skaitomo prietaisų skydelio,
3 pedalų (būtinai :-)), pavarų svirties ir vairo. Ilgesnėj kelionėj
kokybiškai grojanti muzika yra gerai (beje, šitoj vietoj pripažįstu, kad
nepriklausomai kaip groja gamyklinė X5 balalaika (gyvai jau labai seniai
girdėjau), bet tikriausiai ji perpisa kokį 100 kartų Hondos inžinierių
tvarinėlį, kai aš pamačiau kaip fiziškai atrodo dinamikas, nežinojau ar
verkt, ar juoktis, būtų mano kasdieninė mašina, tai turbūt daug negalvojęs
keisčiau :-)), bet tam telikų ir visokių touchscreenų nereikia. Tiesiog.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i