Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-06 16:43:44
nu. nieks ir nesigincyja, kad lybra nisinis variantas.

- nauja kainavo daug
- automatu pasirinkimas nekazka
- dizainas siaip sau, daug kam nepatinka
- turi visokiu specifiniu 'gliuku'. pagrindiniu mazgu patikimumas geras,
bet visokiu feature veikiams daznai kelia abejoniu
- vokietijoj tai buvo labai neiprastas ir naujas tuo laiku daiktas,
kuris neturejo jokios reputacijos, kele nepasitikejima. nu ir kaina
aisku savo padare

cia pagrindines priezastys, kodel 3er populiarus, o lybra ne.
man asmeniskai, populiarus dar nelygu geresnis. ypac kai kalbu apie savo
konkretu atveji. perkant naudota auto, atsparumas korozijai viens ir
prioritetu. e46 greit bus susluoti su siupeliuku visi, lybros dar rudyt
nepradeje. patogumas vaziuojant batono man asmeniskai nesulyginamas.
taip, greitkeliu pralekt vasara su 330 coupe tikrai smagiau, bet kasdien
deja vaziuoju kauno gatvem su dviem vaiku kedutem salione.
va pagrinde del to rinkausi lybra universala, o ne 3er.