Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Lapinas
Data: 2017-09-06 09:28:57
Nėr automatinio perjungimo į anglinius filtrus. O kaip ten ką klimatronikas
junginėja tai atskira tema: matuoja drėgmę, priklausomai nuo to maišo šaltą
ir šiltą orą, priklausomai nuo temperatūrų skirtumo junginėja recirkuliaciją
ir pan.
Nieko negirdėjau apie dujų analizę paimamo oro, bezdalus neutralizuoti
palikta žmogui.