Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: news reader
Data: 2017-09-07 11:20:21
Siaip kas liecia klima tai pas visokius kibirus kokia ji protinga bebutu
ji negali veikti gerai is principo, nes pataupyta ant visokiu gumu bei
izoliaciju. Finale ventiliatorius ir AC kaukia, o visas saltis/siluma
eina lauk.

Beje, juokingiausia, kad pas pasata, kuris nera premiumas visi tie
navarotai ka aprasei yra. Isskyrus ta mistini sportiskuma, kuris
"vercia" bmw vairuotojus pastoviai metytis tarp 1 ir 3 juostu.