Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-09-06 15:35:46
Kazkokia beviltiska diskusija, kai snekama apie premiumus ziurint _tik_
per naudotu auto prizme. Tu paziurek ka gali turet tame premiume, t.y.
susirask geros komplektacijas X5 ir susideliok varneles ka gali rast
CR-V. Net nebezinau kaip dar paaiskint, bet diskusija krypsta i
negincyjama nuomone, kad restikas shudas, nes jame sasysku ir kompoto
nera, o steiko ir juros gerybiu nevalgau.