Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-05 10:19:42
On 2017.09.05 10:13, Dainiushas wrote:
> tai man ne tavo TA kliūna, o stiliukas bendrai dėt ant visko bbd ir
> daryt kaip tau patogu. Ir lanksčiai pagal savo situaciją. Kaip dabar
> pamenu kaip stūmei ant Spakaino, kai pats iki DPF daugai......tau jau

tik matai, 'mazas' niuansas - stumiau ne del ekologijos ir nedalinau jo
'grabui' diagnoziu remotu. pretenzijos buvo i skelbimo stiliuka, kuris
akivaizdziai atitiko dauguma lietuvisku skelbimu: viskas ledas, jokiu
trukumu, kaina derinama prie automobilio :) ir lyginau su vokiskais
skelbimais, kur suraso viska nuo a iki z, ir negaista savo ir kitu laiko.

> pyst tapo nereikalinga huinia :). ir baigiant tais pačiais
> dviratininkais važiuojančiais kaip jiems patogu ir taip toliau ir be galo.

taigi cia tavo konsultacine poliklinika newsuose dirba be galo ilgai.