Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 18:43:39
news:oop410$a20$1@trimpas.omnitel.net...
> tai neuostyk, gi neprivaloma. ir šiaip jų kvapas gi dirbtinis. benzinas
> tai kvepia jau?

Man kvepia. Rimtai.

> montavimas bbž, eksploatacija per 100kkm...gal 200€ kainavo. 100km
> kaina...11€ vs 6€. tai ~5k€ pliuso gaunasi. Huinia?

1. Šiaip 5K per kiek ten - 9 metus - visai neįspūdinga suma. Jei dirbi
taksistu ir tiek susuki per metus - du jau galima pagalvot apie visokius
iškrypimus - dujos, tepalų nekeitimas, bo variklis pigiau ir pan. :-)
2. 5kEur nesigautų, jei montavimas būtų įvardijamas konkrečiau, nei bbž.
Žinoma, seno triperiuko nupirkimas jau su duja kintamąjį "bbž" daro lygų ar
artimą 0.
3. Specialiai statistikos nerinkau, bet iš žmonių, kurie užsiima mašinų
remontais (t.y. turi iš ko šiokią tokią statistiką sugeneruot) girdėjau, kad
kai kurie mazgai dėl dujų tarnauja trumpiau (kad ir tas pats banalus
duslintuvas), kas per ilgą laiką gali įtakot vieną kitą papildomą kapeiką
išlaidų.
4. Va tavo buvo įvardijamas kaip baisus nepatogumas neautomatinis
temperatūros nusistatymas ant klimos, man visai nepatinka papildomas
balionas bagažnyke, papildomi rūpesčiai praeinant TA, kuro pylimas per 2
vietas.
Išvada - šūdas tos dujos, kaip kasdieninio civilinio automobilio kuras.

Bet jei tau patinka - prašom, aš pasistengsiu nekvėpuot, kai tu pro šalį
važiuosi :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i