Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-07 09:46:31
tai vaziavau pries pora dienu su 4.2 tdi. youtubej del to, kad butu
kazkoks bendras sorsas. nes nu cia tikriausiai neturi visi po ranka a8
4.2 ir 5.0 greitam palyginimui. ar sakai ten youtubej video visur
specialiai paredaguoti taip, kad benzo garsa sukelt iki dyzelio lygio?
video girdisi, realybej ne?