Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-09-06 15:33:24
šiaip tai premiumas prasideda nuo kėbulo konstrukcijos, nuo garso/vibro
izoliacijos, nuo naudojamų medžiagų ir dar daug ko, ko nesigilindamas
net "nematai". kaip ir nuo galimybės susikomplektuot tokią mašiną kokios
nori ar įperki. supranti, BMW net su irkliniais langais gauni premiumą.
Pabandyk užsisakyt Corolla'ą be elektrinių langų, bet su normalia garso
izoliacija.