Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-09-05 10:33:17
Paprastai nemaigau, su nedidele smarve filtrai susitvarko, bet kai juos
pramusa, tai pajauti nosim ir uzdarius sklende vistiek kuri laika ta
smarve kvepuot reikia. Isvaziavus ryte is kiemo uzsidaryt sklende iki
darbo - nu nevariantas, man oro trukt pradeda :) Realiai pavyzdziu sito
proceso automatizavimo - draugelio XC60 turi, matuoja oro kokybe ir jei
kazkas ne taip - uzdaro sklende, issivedina - atidaro. Vazineji ir net
nezinai uzdaryta/atidaryta - oras salone visa laika ok.