Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-05 10:45:46
tave kaip matau jaudina. as tik dainiushui atsakiau ne klausimu i
klausima. tie kas tingi rasinet - nerasineja. pas tave ten bent 10
eiluciu pripiesta buvo.
ir siaip - juk uzsikises dpf anot egzpertu yra pozymis gedimo(u)
variklio. kaip tas avensis galejo buti toks geras? skaiciau tavo
verksmus kazkuriam forume dar pries tai, kai isdrisai drebanciom rankom
ta dpf isimti, nes nebegalejai vazinet su 'lediniu' avensiu. triochalyte.