Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 15:07:54
Tai man vis knieti išsiaiškint kuo premiumiškumas realiai pasireiškia, nes,
pvz., prieš kiek laiko aptarinėtas X5 man iki tokio apibūdinimo nu niekaip
netraukia.
Va jau galvojau, kad realus kriterijus - švilpukų kiekis, bet pasirodo, jais
tik maskuojama tai, kad mašina šūdas. Principe tiek X5, tiek visokių
korėjiečių (nemažos dalies) atveju ko gero sutikčiau... O va dabar dar
sužinojau, kad būna nenormalus premiumas :-)
Kas link Corollos ir Galanto, tai nenukrypstam į šalį, jos su premiumais
kažkokiais nieko bendro neturi, tiesiog Corolla stebėtinai nepisantis proto
grabelis, o mano turėtas Galantas man labai gerai lipo prie šiknos, gerai
atrodė ir gana padoriai važiavo, švilpukų ten buvo pats minimumas - klima ir
nx reikalingas CC (nu taip, pagal vokiškus standartus tai ten pzdc kiek
visko buvo - el. langai el. veidrodėliai, centrinis ir pan. :-)).

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i