Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-07 11:23:56
Tai kad suma yra suma aš ir nesiginčyju. Bet ant kiek ta suma įdomi ir
svarbi realiai galima įvertint tik imant laikotarpį, per kurį ji uždirbama
ar išleidžiama. Jei aktualu keliolikos ar keliasdešimt Eur išlaidos per
mėnesį, tai tikriausiai teisingiau būtų ne nuo dujinimo pradėt taupyt, ypač
jei mašina perkama be dujos - tada įrangai dar teks paskolą imt... :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i