Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-05 10:22:13
A blet tiksliai, tai pačipuotas jis ten vabše turi gerai dūmint. Na bet
skaičiukų "neatsimena", na ką padarysi...
Dar momentas, ar nebus, kad ant laisvų gazuojant ir nebaisiai gaunasi
ten tų dūmų, bo apkrovos tai nėr, turba normaliai neužpučia. Gatvėj kai
pamatau nuo sankryžos raunantį kokį gezą su "biškį pačipuotu" tai nu nx
:) Paprastai būna ten pas juos ant stiklo - galingas.lt ar pan lipūčkės.