Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-09-05 10:13:48
tai man ne tavo TA kliūna, o stiliukas bendrai dėt ant visko bbd ir
daryt kaip tau patogu. Ir lanksčiai pagal savo situaciją. Kaip dabar
pamenu kaip stūmei ant Spakaino, kai pats iki DPF daugai......tau jau
pyst tapo nereikalinga huinia :). ir baigiant tais pačiais
dviratininkais važiuojančiais kaip jiems patogu ir taip toliau ir be galo.