Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-05 11:16:41
ne gydytojas, tai nzn kaip tai vadinasi.
man uzpisa proto "nepisejai", kurie viska labai gerai zino apie mano
dumijancius dyzelius, patys is grabo gyvenime neislipe, patys perdare
masinas kardinaliai ir ieskantys skirtumo tarp gamyklinio 'gazo' tipu.
parasius apie tvarkinga masina, kuri su isimtu dpf kuo puikiausiai
praejo TA - tiesiog pateikiau info, nes buvo prasyta to - pradeda pist
prota apie dumijancius grabus gatvej, kurie labiausiai panasus i tai, ka
patys vairuoja.