Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-07 09:07:00
Turbūt ne čia pataikei, nes šitam poste aš apie klimą kaip ir nieko
nerašiau.
O dėl "machaninės" kondiškės tai pilnai sutinku, bet tikriausiai apie jas
diskutuot nelabai jau verta, nes šiais laikais jas sutikt galima tik
plikuose biudžetnykuose nu ir gal vokiškam premiume, kur pirmas savininkas
varnelių pagailėjo (dėl pastarojo varianto tikras nesu, bet iš ankstesnių
patirčių tokio fakto egzistavimas labai nenustebintų :-))

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i