Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 16:07:39
Aš Corollos visai su nieku niekada nelyginau. Ir tai vabšče yra unikalus,
nepakartojamas ir su niekuo nesulyginamas daiktas, ant kiek ji nekelia
visiškai jokių emocijų - tiesiog neužpisančiai ir neerzinančiai vežioja mano
šikną, o iš manęs reikia tik laiku apsidraust, užpilt benzo ir pakeist
tepalus :-)

O CR-V ir X5 man pagal klasę, lygį ar "premiumiškumą" yra visiškai vienodos,
ypač jei šnekam apie 10m senumo aparatus, kai jų net ir kainos sulyginamos
patampa. O vat labiau patinka būtent Honda.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i