Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-06 15:24:22
Pala pala - aš niekada net nebandžiau sakyt, kad kažkuris iš mano turimų
viedrų, tame tarpe ir Corolla, pretenduoja į premiumą.
Bet lygiai taip pat aš nematau nieko premiumiško apdiskutuotam X5.
Varpelių skaičius galėtų būt priimtas kaip premiumiškumo matas, bet va
Dainiushas dabar pasakė, kad jų kiekiu gamintojai maskuoja nevykusias auto.
Kitas reikalas - tas pats XX a pabaigos BMW petakas su irklais gale (nu tipo
bazinė modifikacija) gaunasi, kad realiai buvo mažiau premiumas, nei eilinis
bazinis japonamat. Ale užtai iš išorės nesimato kas viduj, visi tik
respektais svaidydavosi pamatę :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i