Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Treciasis
Data: 2012-05-25 17:29:10
"ore" <ore@yahoo.com> wrote in message
news:jpn5dp$btb$1@trimpas.omnitel.net...
> tai butent kad interpretaciju daug, realiai as tikrai nezinau, nzn ar jus
> zinot, bet versijos, kad aplinkui vien tik pedofilai manes neitikina. Taip
> pat, man neatrodo teisinga ir nuteikineti mergaite pries mama, organizuoti
> minia nevykdyti teismo reikalavimu ir dar n nesamoniu is vencku/kedziu
> aplinkos. Gero savaitgalio;)

nu kaip, ~2000 m. Latvijoj tai buvo pedofilu ir daug. Vos ne "aplinkui vien
tik". Kazkas cia buvo linka imetes i straipsni apie tai. Barstesi pelenais
galvas ju prezidente ir kiti ten verchai. I Lietuva neatejo tyrimas, latviai
pareigunai tuomet jaute slopinima is lietuviu puses ir buvo nepatenkinti.
Zinoma, kad "vien tik pedofilai" nebus. Bus vienas-kitas. Todel ir rasau,
kad ta mergaite labiau simbolis, svarbiau yra zudymai ir priezastys del ko
viskas prasidejo. O kol nezinome - nereikejo ir reikalauti grazinti
mergaites. Tuomet ir nebutu buve "nuteikineti mergaite pries mama,
organizuoti minia nevykdyti teismo reikalavimu ir dar n nesamoniu is
vencku/kedziu aplinkos".

Nes nu ziurek, is vienos puses taip - nevykdo teismo reikalavimo ragana,
spjaudosi i kaire desine, taip jai ir reikia dabar - sudauzem nama, atemem
vaika, gal dar pasodins, ot gerai.
Is kitos puses - o jei ji zino kaip buvo - kas zude, del ko ir jaucia kad
vaiko geriau neatiduoti? Tai ir stengesi is paskutiniuju laikyt, viska
paaukojo del to.
Dvi versijos. Kodel viena teisingesne uz kita?