Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-18 13:25:23
Dar ziurek Krivicka pas mane atsius. Nors ne - neis... Vienas zmogus turejo
manau ganetinai idomios medziagos apie shita mesla. Bet kai pasake jo
komandos zmogui, kad tai biski kertasi su jo stumiama shudo banga, tai net
nepasidomejo - o kiek rimta info, kiek patikima, kiek gali buti panaudota.
Neidomu - jei faktai priestarauja musu nuomonei, tuo blogiau faktams.

"golfietis"  wrote in message news:jp57rn$igr$1@trimpas.omnitel.net...

Uzskaitom bajeri su apendicitu!!!!  Pi. kaip suprantu ant tiek
fioletinis,kad net nesupranta apie ka diskusija :D