Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: .esquires
Data: 2012-05-18 13:07:52
idomiau visitik kitas dalykas: kodel "garliavinius", kaip tu issireiskei,
bandoma parodyti kaip uzbaigtus debilus, kurie gyvenima mato tik juoda arba
balta? na netikiu, kad visi jie vadovaujasi principu "kas ne su mumis, tas
pries mus". mano kuklia nuomone, toks stereotipas bandant juos parodyti kaip
subjektus, su atrofuotomis smegenimis, kaip cia ka tik juos parodei,
kuriamas labai pragmatiskais tikslais - ziniasklaida gamina pinigus, kuokos
isnaudoja savo zlugusioms politinems karjeroms gelbeti, kazkas tikriausiai
ant ruosiasi ivaziuoti i seima, kazkas, speju, kovoja del asmeninio
gerbuvio. o tavo taip niekinami "garliaviniai" gal ir pamasto blaiviai, tik
niekam ju pamastymai neidomus, is ju reikalaujama ne galvoti, o rekti tai,
kas reikalinga. dar didelis klausimas kokios naudos pats is to gauni, nes
zinok klaustuku del taves tai tikrai labai daug, ir itarimu del savo veiklos
tu tikrai neissklaidei.