Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 14:48:01
o kazkada as pats pamenu tikejau tokiom samokslo teorijom, kai buvau
jaunesnis, ir kol apie mane nepradejo vaiksciot panasios teorijos. manau kol
zmogus menkas ir pats nesusiduria su zurnalistu sumaisymu su sudais tol ir
tiki tuom.
Pamenu man taip buvo, kai seme istisai brigadas, kelis mano pazystamus paeme
pagal prevencini, o i laikrasti ikiso ir mano nuotrauka su pavarde, bijojau
gatvej pasirodyt, atrode tuok kiekvienas mane atpazines mes i mane akmeni,
bylinejau, net poto kai man kompensavo (berods 120 usd kazkur), laikrastis
panege, vistiek kai kas kai kur dar prisimena mane ir ziuri kreivai netycia
susitikus. Jus neisivaizduojat kokia galia turi zurnalistika, tu su zmogum
sneki, irodai,kad taip negalejo but,o tau mesteli gelezini argumenta- SIAIP
SAU laikrastis nerasytu. pamenu nesiojausi gal 5 metus iskarpa kur tas pats
laikrastis maza skiltele (teismo sprendimu) paneigia, kad as susijes su
brigada.... net svogeris po skirybu su seserim pamenu manes bijojo, kazkas
ten vakare nakti jam is paskos ejo, jis pabego iki siol mano, kad tai mano
draugai, ivaizdis taip sakant... nu tas gal kiek i nauda isejo :-))) skolas
kazkaip greitai be prasymu po tos publikacijos visi atidave, su visom
sutartom palukanom...

--
vyt/ /