Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Treciasis
Data: 2012-05-21 21:51:59
".esquires" <esquires@idiods.comm> wrote in message> is kur tu tokia
nesamone istraukei? tau tikrai per sudetinga suprasti, kad
> gali egzistuoti daugiau nei dvi nuomones,

ne tau spresti kas man per sudetinga o kas ne per. Nes tai tau yra per
sudetinga suprasti

> o kad signalizacija tyciojasi is taves, tai pastebejau.

tyciojasi ar ne - irgi ne tau spresti. Priezasti nurodziau auksciau.

> atvirai kalbant manau, kad jus kazkam uzdirbinejat labai gerus pinigus,
> valdzia arba paprasciausia sauguma nuo poilsio valdiskuose namuose. 9 is
> 10 zmoniu realiai px ta istorija, greiciausiai ji ne pirma ir ne
> paskutine, tik iki siol tiek fanatiku vienoje vietoje niekas nesurinkdavo,
> o sikart masiu valdymo technologijos suveike.

man tiesasakant jau realiai px ka tu manai.
man si istorija yra idomi. Bet tai tau yra per sudetinga suprasti.

> blet koks tu baltas ir pukuostas, tik chule net antakio nepakelei, kai
> lenkijoje istorija su nunuodijamais greitosios pagalbos pacientais buvo
> kilusi? irgi zmones mirdavo, netgi daug kartu didesniais kiekiais. bet ne,
> tada viskas buvo gerai. kuo kedys, usas ar dar kas nors geresni, kad jais
> dometis labiau? eiliniai statistiniai vienetai.

ne, man neeiliniai. Svarbu ir idomu. Nes tai vyksta cia, kur as padejes savo
sikna.
Jei gyvenciau lenkijoje, galbut butu svarbus tie tavo statistiniai nunuodyti
pacientai, o nesvarbus kedziai ir usai. Bet tai tau yra per sudetinga
suprasti.

> va butent - px ji visiems, nes jums ji yra simbolis, o ne zmogus. bukim
> realistai, px jums ir visi pedofilai, kedzio zudikai bei kita chuinia,
> kuria tragiskais balsais i eteri skiedzia krivickai ir grineviciutes.
> pagrindinis rupestis yra isreiksti savo nepasitenkinima pilku gyvenimu,
> menku gerbuviu ir pagarbos stygiumi. tik kadangi proto ir valios
> pasikeisti patiems neuztenka, lieka tik mitinguoti. ir px uz ar pries ka.

kam cia JUMS? As esu cia vienas ir patvirtinu kad sedziu vienas prie kompo
ir rasau vienas. Jei tau atrodo kitaip - tai manau yra pagydoma. Arba ne.
nejau niekur mitinguoti ir matyt neisiu. Bet nepamiršiu sios istorijos ir
nenustosiu domejesis.
Reiskiu savo nepasitenkinima pilku gyvenimu, menku gerbuviu ir pagarbos
stygiumi. Tik ne cia. Ir su pedofilais tai dabar nesusije. Bet tai tau yra
per sudetinga suprasti.

Kazkoks tu irgi liguistas ir menkysta pasirodei dabar. Jauciu ignoruosiu.
Nebeidomus.