Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Arj
Data: 2012-05-18 23:51:55
> bet cia buvo vykdomas teismo sprendimas.. 1. paimt mergaite.. 2. be
> prievartos..   o ir mama cia maziausiai ka dare.. jos vietoj buciau lankes
> mergaite.. sedejes/bendraves ne po 20 min. su vaiku. ir greiciausiai
nebutu
> reikeje, nei duru lauzt.. nei plest nuo tetos kaklo..

saip pagal istatymus susitikimai su vaiku turi buti organizuojami
neultralioj aplinkoj, bet pasaliniu zmoniu.
Konkreciu atveju "vaikas nenorejo kelti kojos is namu" ir susitikimai
organizuojami pas venskiene, kur sedi seneli ir kita sutve ir pastoviai varo
ant mamos. Man labai idomu kaip tu lankytum savo vaika, kai pastoviai
girdint vaikui a nt taves varytu ja "globojantys" zmones.